Podľa Google je budúcnosť televízie v spoločnom sledovaní

Sledovanie televízie ako zdieľaný zážitok je zrejme minulosťou, no nový výskum ukazuje, že spoločné sledovanie takzvanej connected (TV pripojená na internet) televízii je opäť na vzostupe. A čo o tom zadávatelia reklamy a mediálne agentúry potrebujú vedieť?

Pred rozšírením  internetu sa rodiny zhromažďovali v obývačkách pri TV, aby sledovali najnovší týždenný diel svojej obľúbenej televíznej relácie. Priatelia si organizovali televízne večierky a filmové noci. Sledovanie televízie s ostatnými bolo často vrcholom týždňa a…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články