Ako hodnotiť výkonnosť obsahu na webe?

Ako sledujete, či váš obsah prináša klientov? Prečítajte si, ako a ktoré metriky sledovať a jednoducho vyhodnotiť vplyv obsahu na váš biznis.

Výkonnostný obsahový marketing je kombináciou dobre organizovanej stratégie obsahu, jasne definovaných cieľov a kontinuálnej analýzy výsledkov. Dobre vytvorený obsah zameraný na výkon berie do úvahy potreby, správanie, postoje návštevníkov a vytvára prístup k tvorbe obsahu zameraný na používateľa.

Pomocou tohto prístupu viete, aký obsah je úspešný a prečo je úspešný – a rozpoznáte budúce príležitosti….

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články