Emaily pre zákazníkov padajú do spamu? Zabezpečte si vysokú doručiteľnosť emailov

Dvaja veľkí poskytovatelia emailových služieb – Gmail a Yahoo, sprísnili podmienky na doručovanie emailov ich používateľom. Od februára 2024 potrebujú všetci odosielatelia emailov pripraviť svoje domény na nové nastavenia. Zistite, ako zabezpečíte, aby emaily pre vašich klientov nekončili v spame.

Čo sa mení?

Google a Yahoo sprísnili svoje podmienky pre doručovanie emailov. Pravidlá sa budú vzťahovať na všetkých odosielateľov emailov.

Ešte prísnejšie pravidlá platia pre veľkých odosielateľov emailov, ktorí odosielajú 5000 a viac emailov denne. Patria…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články