NPS: Ako merať a zlepšiť zákaznícku spokojnosť?

Ak predávate služby alebo produkty, tak bez pochýb je pre vás zákazník na prvom mieste. Chcete, aby jeho skúsenosť bola čo najpríjemnejšia, aby sa ešte vrátil a prípadne o nej povedal ďalej.

Dnes, keď sa trh neustále mení a konkurencia je intenzívnejšia, zákaznícka spokojnosť hrá kľúčovú rolu v úspešnom biznise. Firmy, ktoré vedia pochopiť aj zohľadniť potreby a očakávania svojich zákazníkov, sú tie, ktoré prosperujú a rozširujú svoj podiel na trhu. Ale ako môžeme objektívne a efektívne merať zákaznícku…

Čítať celý článok

Redakcia Infomi.sk
Prinášame najnovšie aktuality a spravodajstvo z domova a z celého sveta. Infomi.sk servíruje prehľad tých najlepších správ z kvalitných a overených zdrojov.

Najnovšie články

Podobné články